pondělí 7. listopadu 2016

Nuže

Nějak se mi nechce.

6 komentářů:

  1. čekala jsem, že opravdický článek bude až v komentářích.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem Baromilka a píšu teda ten článek na který všichni tak čekáte! Můj život je nikdy nekončící jízda, jezdím na lodičkách po Svratce, jezdím na koni po ulicích, jezdím po supermarketech na kolečkových bruslích. Čtu knihu o savantech, jsem našprtaná až za ušima a miluju svůj obor až za hrob. Pořád ty pohledy na boty. Moje stříbrný diskoboty už nejsou disko a to mě uvnitř hluboce trápí, ale vlastně ne, protože jako správný shopaholik už jsem si jich stačila koupit dalších dvacet. A k tomu tři sukně na knoflíčky :3. Tenhle podzim sice není nejšťastnější období mýho života, ale všechno je ok protože můžu klidně jít třeba tři kilometry šustícím listím když se mi chche. A taky jsem holka. A holky to umí líp celkově nějak říct. Nedává to příliš smyslu, asi proto, že je to takový...ulítlý. Matouš 19,11
    hahahahahaha.

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, tvoje reakce byla nejvtipnější událost mýho dne.

    OdpovědětVymazat