neděle 8. prosince 2019

Bioodpad není odpad

Koncept z léta

Poslední dobou kolem sebe vnímám spoustu inspirativních lidí. Myslela jsem, že nemám žádný profesní ambice, že mým snem vlastně je najít si manžela, založit rodinu, starat se o děti. Ale čím dál víc tam vnímám i další věci. Touhu se vzdělávat v oblastech, co mě zajímají. Touhu vybudovat si nějakou svou pidi kariéru a dostat se do vedoucího postu. Dělat víc a být za to ohodnocená, nejenom finančně. Neskončit svou kariéru jako asistent.
Minulý týden jsem byla sama doma, sama sama sama jenom s Vojtíškem. Chodili jsme do práce, vařila jsem večeři, uklízeli si podle sebe. Zavedla jsem si misku na bio odpad a radovala se z procházky ke kompostu. Bylo to skvělý.

"Bio odpad není odpad! Je to důležitá surovina pro přírodu"


Žádné komentáře:

Okomentovat